=)

Utgång blev det igår, till Palace =)
Det var skit kul, har aldrig sätt så snygga killar som det var ute igår haha..  :-)
Vi dansa och yra omkring sedan kom min snälla far och hämtade mig..
Blir bättre sen när jag flyttar till stan, så slipper dom det hehe ;)

Lägger in lite bilder hemifrån mig innan!


    

- Älskar dig Bella, du är en betydelsefull vän :-) Ställer upp till 100 % jämt. Jag är glad att ha en vän som du -

                                                                                                   // Loove ♥

Kommentarer
Postat av: bella

älskar dig gumman :D alltid roligt med dig ! synd bara att bilderna på mig e sjukt fula haha men du e snygg!

2008-11-16 @ 13:36:40
URL: http://izabeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0